onsdag 16 juni 2010

Det blev nog fel

Vadå fem hemliga tecken? Jag har fler:


11 tecken på att jag och Vickan hör ihop.

- Hon föddes 1977. Samma år föddes två av mina nästkusiner, varav en har brunt hår och en bruna ögon precis som Vickan.

- Hon är född på Frankrikes nationaldag, jag läste franska i skolan.

- Hon blev kronprinsessa år 1980, samma år som jag föddes.

- Hon är ättling till Gustav Vasa, jag gillar knäckebröd (fast i och för sig mest Leksands minirut).

- Hon föddes på Karolinska sjukhuset, min barndomsgranne och bästis heter Caroline.

- Hon gick på Smedslättsskolan och där har min faster jobbat. Inte dåförtiden, men ändå.

- Hon har en blond syster, jag har en blond syster.

- Hon har en lockig pappa, jag har en lockig pappa.

- Hon har pluggat i USA, jag har pluggat i USA. Och jag bodde med en tjej som hette - ja, just det - Victoria!

- Hon odlar honung, jag äter honung.

- Hon är ihop med förlagan till Boxer-Robert, jag gillar att titta på TV.


Ja, ni ser ju. Och detta är bara ett axplock.

Inga kommentarer: