måndag 26 april 2010

Haha

Läser dumpningsbrev på nätet. Detta låter som nånting jag har skrivit, Men det har jag inte:

”Kära Dave
Jag vet inte hur jag ska säga det här, men jag gör slut. När du i förra veckan sa att du röstade på McCain trodde jag att du skojade. Men när du sa det igen i torsdags förstod jag att du menade allvar. Och när du sa att Palin är ”mycket duktig” ville jag bara spy. Jag visste att du hade dina begränsningar, men jag visste inte att du var efterbliven. Jag önskar att jag kunde säga att jag fortfarande vill vara din vän. Men det vill jag inte.”

4 kommentarer:

Anonym sa...

Absolut kunde varit du ;-/
/Sanne

Anonym sa...

Förresten har Günther och Sam slutat plåga dig ännu?
/Sanne

Anonym sa...

älskade maria, du som alltid underbart rolig att läsa! äntligen har jag masat mig in på din blogg. ursäkta att d tog sån tid... men nu vill jag ha fler å framförallt nyare bilder på hur renoveringen framskrider. d va ju faktiskt ditt alibi för att starta bloggen in the first place. inte sant?
/karin

Maria sa...

Jamen det händer ju inget! Du har ju fått se kryddlådan och allt.
Men okej, jag ska kolla på det. Nya vinklar, kanske.

Och, ja Sam och Günther slutade plåga mig. Men nu är de tillbaka...